Pazar, Şubat 26

BİTENLER 2

           Uzun bir aradan sonra blog dünyasına geri döndüm.Yoğun geçen günler,bitmeyen grip hastalığım sizi benden ayırdı.Bitirdiğim ürünlerle devam ediyorum arkadaşlar..

  1. Naturel Saç Bakım yağı: Harika bir ürün.Tavsiye ediyorum kızlar!A 101 marketinden almıştım.İçinde susam,badem,fındık,ceviz,çam terebentin ve defne yaprağı var.Haftada bir gün banyodan önce 1-2 saat saçımda tuttum.Saç diplerimdeki kaşıntıyı aldı komple,saçlarımı pırıl pırıl yaptı.Tek eksi yönü biraz saçı yağlandırıyor..
  2. Oriflame tomato clay mask: Fazla kullanamadım.İçeriğinde domates var o yüzden bana alerji yaptı:(
  3. Flormar mangolu el kremi:Sevdim bol bol sürdüm,kolay emiliyor hem fiyatı uygun hem de güzel nemlendiriyor..
  4. Nivea body vücut losyonu:Mis kokulu bu kremi bol bol sürerek bitirdim sonunda:)
  5. Avene yüz spreyi: Pek etkisini göremedim.Sanki olsada olur olmasa da bir ürün..
  6. Neutrogena yüz yıkama jeli:Kötü bir ürün olduğunu düşünmüyorum.Sadece benim sorunlu cildimde pek etkisi olmadı.Avene yi kullanmayı başlayınca bir kenara attım.Fırçalarımda kullanarak bitirdim..
  7. Neutrogena göz kremi:Nemlendirmesi çok iyi bence.Özellikle makyaj öncesi faydasını gördüm.Ama yaşım dolayısıyla artık daha etkili ürünlere geçmem gerekiyor.

2 yorum:

okuryazar naneşekeri dedi ki...

tanıtım için teşekkürler.ben şu sıralar body lotion olarak vasaline coccoa yı kullanıyorum.nefis bişi.tavsiye ederim.
sevgiler...

luzu dedi ki...

bende de var canım bitiremedim daha bayağı bereketli.onun bide aloe veralı olanı var.O da süper bir krem.Tavsiye ederim.Yorumun için teşekkürler:)