Cumartesi, Mart 31

OKUDUM!

             Zengin Kemal Basmacı'yla fakir akraba kızı Füsun'un aşkı.Okunmak için geç kalınmış bir kitap benim için.Ne kadar saçma bulsam da bazı bölümleri ve de kitabın ortalarında sıkılmaya başlasam da Türk filmi tadındaki bu kitaptan gerçekten etkilendim.Üstüne de çokça düşündüm.Gerçek bir olaydan alınması beni daha da şaşırttı.İstanbul'a gidersem dolaşıcam ben de Çukurcuma sokaklarında belki müzeyi bile gezerim.Kahramanımızın koleksiyonunu görmek için sabırsızlanıyorum.Özellikle şu köpek biblolarını...
         

5 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Ne zamandır okumak isteyip bir türlü başlayamadığım kitap

alice dedi ki...

ben de uzun zamandır bu kitabı okumaya çalışıyorum ama fazla sıkıcı sanki.. baya yavaş gidiyo =)

The Cook Department dedi ki...

Bende okudum bu kitabı ama kemalın salaklıklarından içime darallar geldiğinden kitapmı beni bitirdi ben mi kitabı bitirdim orası biraz şüpheli :)))

luzu dedi ki...

ben de alırken hiç bir fikrim yoktu kitap hakkında.Okurken gerçekten sıkılıyo insan hadi artık bişeyler yap diyosun sevdiğin kız için.Yorumuna bayıldım bu arada:D

PitiSibel dedi ki...

şu anda bende okuyorum bu kitabı neredeyse ortalarına geldim ama ilerlemiyo adeta kitap.Sıkıldım sanırım...