Perşembe, Aralık 8

HAKKIMDAKİ 7 GERÇEK

daphecim beni mimlemiş.Teşekkür ediyorum ve 7 gerçekle baş başa bırakıyorum sizi.
1-Yengeç burcuyum ve burcumun tüm özelliklerini taşıyorum.Ağlak,alıngan ve fazla hassas..
2-Küçükken uçaklardan çok korkardım.Eğer dışardaysam uçak geçerken avazım çıktığı kadar bağırarak eve kaçardım.Hala dalga geçiyolar benle aile arasında:)
3-Doktora gitmeyi hiç sevmem,hastaneleri hiç sevmem.Hastaneye girdiğim anda midem bulanmaya başlar.Acillik olana kadar beklerim hasta olunca..
4-Aklımdan geçen her şey yüzüme yansır.Rol yapamam,yalan söylediğim hemen anlaşılır..
5-Hep bir yerlere geç kalmışım hissi taşırım.Durduğum yerde duramam.
6-Aşırı derecede iyi niyetliyim.Tabii hayal kırıklığına uğrarım bol bol.Devamlı birilerinin arkasından konuşan insanlara katlanamam.Aynı ortamda fazla durunca eksi elektriklerinden etkilenirim.
7-Çok çabuk sıkılırım.Evde bir sürü yarım elişim var.Birini alır,birini bırakırım..
 Yapmayan kalmadı bu mimi..Yapmayan varsa üstüne alınıp yapsın lütfen:)

4 yorum:

Rengarenk Daphne dedi ki...

canım cevapladığın için sağol ve yazdıklarının 7side bende mevcut yazarken aklıma gelmeyenler kayıp bir ikizim olsa sen olurdun heralde:)))

luzu dedi ki...

ay canım çok teşekkür ederim ya:)herkesin bi ikizi vardır derler ya:)

sevda s. dedi ki...

Çoğu bende de var ya bunların. Yengeç burcu olduğumuzdan olabilir mi, senin, benim, daphe'nin :)

luzu dedi ki...

evet sevda muhtemelen öyle.yakın arkadaşlarım da hep yengeç:)