Cuma, Aralık 23

OKUDUM

  ''Aldıklarını geri vereceksin
Vermiş olduklarını aldığın zaman.
Biliyorum ne düşündüğünü,
Ne zaman uyuduğunu,
Nereye gittiğini,
Nereye gideceğini,
Seninle bir randevumuz var.
Bay 658.''
           Siz de imzasız bir mektup alsanız, mektupta aklından bir sayı tut dense ve tuttuğunuz sayı mektubun yanında gönderilen küçük zarfta yazsa ne yaparsınız?
         Bir çok blogta görmüştüm kitabı.Aslında aklımda Zülfü Livaneli'nin kitabı vardı.Bulamayınca bu kitabı aldım.Normalde de bayılırım cinayetle ilgili filmlere,dizilere.Bir solukta okudum.Şimdi yeni kitap arayışındayım.

6 yorum:

gırla fikir dedi ki...

kitap çok sürükleyici fakat sonunu belli ediyor. gelişme bölünümde heyecan nedense sonunda yoktu. sencede öyle değil mi

luzu dedi ki...

kitaptaki dedektif çok zeki nasıl bizim bile düşündüğümüz ihtimali göz ardı etti anlamadım ben de..

gırla fikir dedi ki...

demekki biz daha zekiyiz:) polisiye okuya okuya
dedektiflik mertebesine ererim ben yakında:)

luzu dedi ki...

haha aynen ya kitabın ortasına kadar kimle görüşse herkesten şüphelendim parayonak yapıcak bu romanlar beni:)

hayatreceli dedi ki...

merhaba bloğunuzun izleyicisi oldum :)
sizde bana destek olurmuusunuz??izleyicim olarak..

http://hayatreceli.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Tavisye ediyorsun madem bi okuyalım.Bende bloguma beklerim canım... :)